Korrekt hingst?

Sv: Korrekt hingst?

Det är nog bara vinkeln på bilden och hur hästen står på marken med det benet som gör att det ser konstigt ut

Jo, hingsten har ju tydligen reiningresultat så då måste den ju vara ok i benen.

ja sen tror jag att eftersom han är så musklad på överdelen så ser det konstigt ut med frambenen, blir som en vinkel in, om du fattar.

jag tycker det ser ut som att han precis börjar lyfta frambenet. Knäet ser ut att precis ha börjat skjutas framåt och tittar man på fältet päls som syns mellan hov och skydd så är det mer päls som syns på vänster än höger och kronranden har en annorlunda linje på vänster jämfört med höger.
Så det ser ut som att han precis ska till att lyfta :)

Synvilla.Min ögon måste spela mig ett spratt för det verkar som benskydden fram sitter bakofram.Ser ut som det förstärkta som ska sitta bak kotan sitter fram :)

Liknande trådar

Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 112
Utrustning Har en vallak som aldrig har varit särskilt glad för bett.:( Och vi har provat alla möjliga tänkbara bett och kombinationer med...
Svar
5
· Visningar
1 883
Senast: mily
·
Trädgård & Växter Undrar om någon vet vad den vita blomman som är mot stenmuren på bilden heter...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: HeddaVovven
·
Svar
79
· Visningar
5 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok