L

Lozzan

Vet ni om det finns nån bra "körklubb" i östergötland? Är intresserad av det nu eftersom trav bara känns som "slit häng å släng" eller vad man ska sejja. Som i ridning är jag ber intresserad av dressyr och så...

Sv: Körning

Östergötlands Brukshästklubb, namnet säger inriktningen.
Åkerbo Rid och körklubb, mest den "vanliga" typen av körning.

Båda finns i Linköpingsregionen och sysslar även med en del "hobbykörning" mm, såvitt jag kommer ihåg.

LIA

Senast ändrad:
Sv: Körning

Åkerbo Rid och Körsällskap är en mycket trevlig och aktiv klubb. Ordnar träningar, läger, tävlingar m.m. Bra träningsmöjligheter på terrängbana (både för körning och ridning) vid Ekenäs och inomhus.

Nykils Rid och Körsällskap har du också t.ex.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 541
Senast: Liten
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad jobbar du med, egentligen?
  • Burkmat
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur