Korka upp drickan och ställ fram snacksen...

JA! :D Crazy Eyes är ju typ den bästa karaktären. Undrar hur det går med Piper nu efter vad som hände sista avsnittet ;)

Vi har längtat massor men vi ska åka bort i helgen så vi spar det goda till nästa vecka :D

Åh jag blev så ARG på Piper där i sista avsnittet av förra säsongen! Det ska bli himla intressant att se fortsättningen.

Tänker definitivt se säsong två men väntar tills allt är sänt så att jag kan binge-titta.

Hoppas att de tonar ner smörigheten bara. Vissa avsnitt en bit in i första säsongen var på gränsen...

Tänker definitivt se säsong två men väntar tills allt är sänt så att jag kan binge-titta.

Hoppas att de tonar ner smörigheten bara. Vissa avsnitt en bit in i första säsongen var på gränsen...

Men släpper de inte hela säsongen på en gång?:)

Aha, jag använder inte netflix utan fixar på annat vis.

Men fett! Då kan jag börja min binge redan efter helgen (när jag är ledig)!

JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD FÖR DET HÄR IDAG :banana:

Ska vara bakis och käka chips och dricka cola och ba njuuuuta. Kanske först kolla om på sista avsnittet så jag är helt med i känslan av vad som händer.

JA! Jag är ledig ända till tisdag, nåde maken om han planerar in något för då får han minsann skylla sig själv, jag ska titta!!

Äntligen!! Som jag har längtat! Till och med kollat igenom allt extramaterial i brist på annat ;)

Redigt nyfiken på hur det går för den gravida tjejen och snyggvakten!

10424465_298954193613705_1269127960_n_zps4ffbd4dc.jpg

OITNB är den enda anledningen till att jag har Netflix. Såg klart första säsongen på 1½ dag och sen har det varit en lång och plågsam väntan ;) Nu vill jag nästan dra ut på det lite för att inte behöva vänta så länge på säsong 3, men troligtvis kommer det sluta med att jag har Orange Is the New Black- maraton ändå...

Liknande trådar

Övr. Katt Har inte "vågat" skriva innan för att jag varit rädd för att det ska vara dålig diagnos på kisse. :( Iaf, börjar från början...
Svar
11
· Visningar
7 560
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama