Körhuvudlag!

Sv: Körhuvudlag!

Har mina ljusa stunder, fuskar dessutom som sadelmakare och kusk så jag vet!

Cämz skrev:
Är inte alls insatt i travutrustning så nu fatta jag precis ingenting! :o :p

Det är helt enkelt löstagbara skygglappar =) Det är sidostycken med skygglappar på :D finns i börjes och överallt där de säljer travgrejor! :)

Ja, det var inga problem för mig att mejla dom, har skickat och fått svar flera gånger. Däremot sa hon faktiskt att hon hade haft nåt knas med mejlen idag.

JennyK skrev:
Ja, det var inga problem för mig att mejla dom, har skickat och fått svar flera gånger. Däremot sa hon faktiskt att hon hade haft nåt knas med mejlen idag.

Så konstigt!:crazy: Har provat att maila 2 olika dagar och från 2 olika mailadresser men fick samma konstiga felmeddelande båda gångerna! :confused:

Visst finns det körhuvudlag utan skygglappar. Vi har köpt till sidostycken utan skygglappar till bla vårt ideal harness huvudlag. Börjes kan fixa det och även driveout. Har för mig att vi beställde från driveout.

Liknande trådar

Western Hej! Jag har länge letat runt efter ett snyggt westernträns, men de flesta som var fina har skrämt innehållet i plånboken lite väl...
Svar
15
· Visningar
3 067
Senast: MoCa
·
Trav Ska göra om min gamla speedcart. Satt och funderade på vilket som ska vara fram och bak. Man monterar fästerna UNDER skalmen va?
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: tinafinis
·
E
Utrustning Ja, som rubriken lyder, vad är detta fför bett? Vad används det till och vad har det för funktion/syfte? :)
Svar
2
· Visningar
925
F
Körning Är det någon som har IHs körtäcke? Kan 125 cm tänkas passa shetlandsponny? Tyckte det verkade väldigt smart.
Svar
7
· Visningar
1 806
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka