Körhuvudlag!

Sv: Körhuvudlag!

Hej.

Dropppen går att plocka av men tyvärr inte skygglapparna oftast.
Det är många som vill ha avtagbara skygglappar, när ska tillverkarna anamma dett? Vi kanske måste påminna dem?

Du får ta ett travhuvudlag och sätta fast en droppe istället. Ring ITE Produkter o fråga om droppar, de tillverkar körhuvudlag.

/jenny

Typiskt ju.... :crazy:
E ju inte alls sugen på skygglappar! Får hoppas att någon, som du sa, börjar tillverkat dom fina tränsen även utan skygglappar snart! :smirk:

Om man vill ha löstagbara skygglappar kan man ju alltid köpa ett fint träns och sen ett halvstängt som man har i travet! de ser ju precis lika dant ut! :D Nu va ja smart ;) haha

linneaforss skrev:
Om man vill ha löstagbara skygglappar kan man ju alltid köpa ett fint träns och sen ett halvstängt som man har i travet! de ser ju precis lika dant ut! :D Nu va ja smart ;) haha

Är inte alls insatt i travutrustning så nu fatta jag precis ingenting! :o :p

Åh, det var jättefint! Jag vill inte heller ha skygglappar. Ska mejla och fråga om pris!:)

JennyK skrev:
Åh, det var jättefint! Jag vill inte heller ha skygglappar. Ska mejla och fråga om pris!:)

Provade och maila dem innan idag ang. en annan sak men fick bara ett felmeddelande tillbaka!:( Verkar som något strular hos dem eller så är det min mail som inte vill funka!:crazy:
Du får gärna PM:a om ditt mail går fram!!

Oj...de var "Exklusive" .."Standard" utan skygglappar kostar 630kr i stl COB

RebeckaKihlberg skrev:
Oj...de var "Exklusive" .."Standard" utan skygglappar kostar 630kr i stl COB

Ja , men Exklusive va ju snyggare! :D Å de va ju bara 100kr det skiljde. Ska man lägga ut så mycket pengar på ett träns så tycker jag nog inte den 100-lappen var nått precis...
Menade mest på att det var dyrt över lag!
Vet ju inget om kvaliteten men ett med skygglappar kostar ju "bara" runt 450.- på både Hö*ks och Bö*jes!

Det fårn Equilex är tyskt tror jag..kanske därför priset är som det är..

RebeckaKihlberg skrev:
Det fårn Equilex är tyskt tror jag..kanske därför priset är som det är..

Ja, ja...! Då är det kanske inte så konstigt!
Ska kolla med Drive-Out vad dom tar för deras först!

Ingen som vet om Källqvist har? Som man kan beställa på Granngården?

Köp ett med skygglappar om det är billigare och be din sadelmakare plocka bort dem, det är inte särskilt komplicerat.

Differans skrev:
Köp ett med skygglappar om det är billigare och be din sadelmakare plocka bort dem, det är inte särskilt komplicerat.

Du är inte dum du!!! ;)

Liknande trådar

Western Hej! Jag har länge letat runt efter ett snyggt westernträns, men de flesta som var fina har skrämt innehållet i plånboken lite väl...
Svar
15
· Visningar
3 067
Senast: MoCa
·
Trav Ska göra om min gamla speedcart. Satt och funderade på vilket som ska vara fram och bak. Man monterar fästerna UNDER skalmen va?
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: tinafinis
·
E
Utrustning Ja, som rubriken lyder, vad är detta fför bett? Vad används det till och vad har det för funktion/syfte? :)
Svar
2
· Visningar
925
F
Körning Är det någon som har IHs körtäcke? Kan 125 cm tänkas passa shetlandsponny? Tyckte det verkade väldigt smart.
Svar
7
· Visningar
1 806
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka