Körde över katten.....

fettso

Trådstartare
:cry: Jaha i Fredags morse,skulle ner och tanka.
Hade hästsläpet kopplat,Ariel kom springande från ingenstans körde över honom med bakdäcket.
:(

Fick panik,stannade bilen,sprang ut Ariel höll på att släpa sig iväg in i skogen,men jag fick fatt i honom.
For i ilfart till Slöinge djursjukhus,röntgade,satt i två timmar med en katt som led.:cry:
Bakbenen var ur funktion,men eftersom ryggen ej var bruten fick han en chans.
Fick åka hem,men vid ca 16,30 ringer dom och säger att han är jättedålig...
Fick ta det svåra beslutet att avliva honom.:(

Sitter här hemma och mår jättedåligt över det här,våran andra katt är orolig och letar efter sin kompis.

Sv: Körde över katten.....

:cry: Jaha i Fredags morse,skulle ner och tanka.
Hade hästsläpet kopplat,Ariel kom springande från ingenstans körde över honom med bakdäcket.
:(

Fick panik,stannade bilen,sprang ut Ariel höll på att släpa sig iväg in i skogen,men jag fick fatt i honom.
For i ilfart till Slöinge djursjukhus,röntgade,satt i två timmar med en katt som led.:cry:
Bakbenen var ur funktion,men eftersom ryggen ej var bruten fick han en chans.
Fick åka hem,men vid ca 16,30 ringer dom och säger att han är jättedålig...
Fick ta det svåra beslutet att avliva honom.:(

Sitter här hemma och mår jättedåligt över det här,våran andra katt är orolig och letar efter sin kompis.

Fy vad hemskt! Jag vet verkligen hur det känns. 2 månader sedan min katt blev påkörd nu, vi var tvugen att avliva honom efter en vecka på grund av skadorna.. :cry: Usch, det är alltid lika hemskt.

Sv: Körde över katten.....

Det visade sig vara en hane,men han fick behålla namnet Ariel:angel:
Nä han hann ju inte vara ute länge:(

Liknande trådar

N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 131
Senast: kebabbert
·
S
Övr. Katt För en och en halv timme sen, på väg hem från jobbet såg jag i ögonvrån hur något kom springanes ut på vägen. Förstod att det var en...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 238
Senast: Sol
·
Övr. Hund Nu är jag trött på vissa hundägare (inte alla, vissa vet hur man sköter och fostrar en hund som tur är). Vi har ett grannpar som...
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Senast: lady_mike
·
Övr. Katt När vi åkte hem från en feste igår så körde jag på en katt:cry: . Den sprang fram mitt under framhjulet, jag hann inte se den. Det...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Irre-76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama