Kör-grejor på mässan sthlm horse show?

Pinkilly

Trådstartare
Ser fram emot att åka på sthlm horse show och tänker minsann spendera lite pengar där :D

Har bara varit där en gång för länge sen och minns knappt nått. Nån som vet om det brukar vara nå kör-utställare/försäljare där i mässhallen eller om det bara är ridutrustning.

Hoppas på mycket körgrejor, har en uppsjö saker jag skulle vilja köpa :d

Sv: Kör-grejor på mässan sthlm horse show?

Har aldrig sett några körgrejer där faktist.. Tyvärr! Förutom körpiskor hos piskmakaren i lund, men såna kan man ju inte köpa hur många som helst av. ;)

Nä, efter att ha kikat på utställarlistan för mässan så finns det inga körgrejer i år heller.

Däremot var det väl någon här på forumet som skrev att hon fyndat en komplett sele, undrar om det var i Göteborg eller om det var på Falsterbo?

Jag har nåt år hittat selunderlägg. Och så kör piskar. Men sen har jag nog inte sett annat. eller jo, DVD och böcker.

Jag ska dit på söndagen, första och sista och sedan ska jag strosa på annexet emellan. :bump:

Nån som hittat nått kul?! Jag var där igår och hittade inga kör grejor. Hade önskat av hitta iaf däckel underlägg. Ingen som hittat nått och i så fall vilken monter :-)

Jag köpte en tömkörningspisk. Jättebra att få prova så många olika piskar i handen och känna efter vad man gillar.
En bok, en julklapp till barnens kusin, en katt som andas...:confused:ett gosedjur som har rörelse så det ser ut som om den andas. Mitt barn skulle promt köpa den till kusinen. En penna; som gnäggar:). Den köpte mitt barn.
Vi saknade också kör-grejor, kanske är inte den inriktningen inte så populär bland hästfolket som går på Globen Horse Show.

Kom på nu att jag faktiskt köpte mina tömmar på globen för 3 år sedan. :) Jag hittade däckelunderlägg i samma monter som jag köpte tömmarna ifrån, Kings saddlery, klart en av mina favoritmontrar! Där hittade jag i år ett jätte snyggt schabrak som fick komma med hem. I övrigt köpte jag en röd repgrimma, vinterhandskar och en såndär fin dubbelkam från övre plan!:p

Ja, nu kommer jag ju faktist på att jag köpt tömkörningstömmar i läder. Visserligen rätt stela och dom kom inte till användning så många gånger, men i alla fall!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 302
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 330
Senast: Korven
·
Körning Har suttit och glott lite i några bildtrådar här på Körning och jag måste bara säga att Gaaaaahh vad körsugen man blir! Men VARFÖR ska...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: a_c72
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka