Koppjärn till bates

Fannyekstal

Trådstartare
Funkar något koppjärn som säljs på hööks till bates sadel? Fick nämligen höra det, är det någon som vet?

Just därför jag undrar, har fått höra att det finns en typ på hööks som går att köra i bates. Därför undrar jag om någon testat :)

Nej.
Hööks säljer en rad olika koppjärn, som passar Lippo, Pessoa, Claridge House och Thorowgood. Alla ser olika ut i utformning, längd och höjd på hålen.

Bates och Wintec använder samma koppjärn. Har du en sadel du vill behålla livstidsgarantin på bommen så bör du använda avsett koppjärn.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
625
Utrustning Dessa säljs på Hööks. Är det någon som vet om dubbarna är i metall eller om de är gjutna i sulas gummi?
Svar
2
· Visningar
229
Senast: Nebraska
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
212
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka