kopiera text till "Word"

Sv: kopiera text till "Word"

Om du verkligen vill ha svar på frågan är det nog ett hett tips att du gör en något mera tydlig felbeskrivning, för åtminstone jag har inte övernaturliga krafter... :D Det är lite som att ringa till doktorn och säga "jag har ont i tummen, det hade jag inte förut, vad är det som är fel"...

Från vad försöker du kopiera text? Klistras inget in oberoende varifrån du försöker kopiera texten (om du försöker kopiera bara den här meningen från det här inlägget in i word tex, går inte det heller)? Kan du klippa och klistra mellan andra program? Finns texten i utklippshanteraren? Hur kopierar du texterna (snabb kommando eller via menyer)? Vad händer - är menyalternativet "klistra in" utgråat i menyerna, eller går det klicka på det men inget klistras in? Vad har du för version av Word och vilket operativsystem?

ska se om jag svarar på alla frågor

Här från Buke går det inte att kopiera alls, det syns ingenting.
Men prova från afto***adet då funka det.

Provade med "buke" texten att kopera via menyn, "höger" kopiera och snabb kopiera...

det är bara i word det inte funkar, anteckningar går utmärkt...

jag har inte nått avancerat word utan den som "brukar" finnas på de flesta datorer redan inställt

Vad har du för windows då? XP?

Det finns bara "ett word", men det finns i olika versioner. Tex word 4.0 eller word 2007. Har du tur kan du se vilken version du har genom att hålla musen över den ikon du brukar klicka på för att starta word om du är osäker.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
345
Senast: sweep
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
808
Senast: swemale
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V