köpeavtal ???

S

smillasol

Fins det någonstans på nätet köpeavtal för hästar där man kan ladda hem gratis?? e på jakt efter en ny häst å då vill jag ha ett köpeavtal. :rofl:

Sv: köpeavtal ???

De flesta ridsportsbutiker brukar ha köpeavtal hemma, kolla där.

Annars brukar faktiskt säljaren stå för biten med avtalen, så jag tror inte du behöver bekymra dig så mycket över det.

Sv: köpeavtal ???

Finns på ridsportsaffärer för billig peng. Men som någon sa har ovan att det är säljaren som oftast står för papprena. Så hör med säljaren.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 414
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar