Köpa nya ridbyxor, TIPS mottages

SofiaOfSweden

Trådstartare
Har äntligen fått min lön nu och ska köpa ett par nya ridbyxor, ett par Pikeur i modellen Lugana hade jag tänkt. Jag har redan ett par gråa och vet inte vilken färg jag ska ha på mina nya.

Någon här som har färgen mud på sina och kan säga något om dem? Jag vill helst ha ett par som är mörka (dock inte svarta eller marinblå) så att de inte blir skitiga på direkten. Tänkte också beställa via Henrikssons Ridsport så jag skulle behöva veta hur färgernas namn ser ut.

Sv: Köpa nya ridbyxor, TIPS mottages

Tack för sidan, har kollat runt lite där!

Bison: Vad bra, men hur är de i färgen? Är de lättmatchade och syns smuts lätt på dem?

Sv: Köpa nya ridbyxor, TIPS mottages

Schlamm heter det ju.. :D

Jag har helskodda lugana mikrofiber i schlamm och dom är superbra, matchar till absolut allt! färgen är lite khaki-beige-grå, beroende på ljuset. Och dom blir inte smutsiga öht.

Här har du två bilder, som du ser så växlar färgen lite.

AnkomstYtten010407029.jpg

IMG_0418.jpg

Liknande trådar

Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser... 22 23 24
Svar
471
· Visningar
17 739
Senast: LenaH
·
Utrustning Min ponny har tidigare haft cavallo simple i strl 1. Tänkte köpa nya igår men döm om min förvåning när butikspersonalen säger att simple...
Svar
9
· Visningar
1 512
Senast: Aleel
·
Utrustning Jag har nyligen börjat rida igen efter flera års uppehåll. Köpte ett par ridbyxor från Hööks för att ha något att börja med, och först...
Svar
14
· Visningar
2 726
Senast: Bellan
·
Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 372
Senast: fetange
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka