Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett från kattlycka, ganska trist kvalitet, stolpar som välter till slut. Rekommenderar de med så breda stolpar som möjligt, då håller det oftast bäst. Själv ska vi köpa ett som man fäster på väggen, sök på DOLOMITDags för nytt klösträd. Har försökt göra mycket research men kan inte bestämma mig. Det står mellan att köpa ett takhögt kattens no 1 eller ett från kattlycka. Någon med erfarenhet?
Dags för nytt klösträd. Har försökt göra mycket research men kan inte bestämma mig. Det står mellan att köpa ett takhögt kattens no 1 eller ett från kattlycka. Någon med erfarenhet?
Tips någon?
Zooplus har en avdelning för stora katter, men en snabb titt säger mig att de skurit ner rejält på sortimentet. Kattens no 1 är stadiga, men relativt dyra så det blir svårt att få till kombinationen du vill ha med pris och höjd. Annars är det viktigaste att möbeln är stadig, med en stor platta i botten och går att fästa ordentligt i väggen så att den inte blir svajig att hoppa på och klättra i.
@athena_arabians Hittade en nu som heter Björnhålan (eh? ), på Zooplus till ett bra pris. Den kanske kan vara något, särskilt om du även sätter fast den i väggen. Ser ut som att den skulle gå att möblera om lite också, jag hade t ex tagit bort plattan som ser ut som en tass för att få lite extra klös/klättermöjlighet.