Köpa dressyrsadel i Tyskland

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fakal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 148
F

Fakal

Jag har hittat en annonssida där de säljer stübbensadlar i Tyskland. Sadlarna är begagnade och de är mycket billigare än här i Sverige. Frågan är: Vågar man köpa en beg. från Tyskland? Hur blir det med frakt?

om det hade varit en ny så kanske..om jag hade provat ut en likadan hemma då förståss :smirk:

Frakten lär du få betala. Begagnade finns ju i sverige också så det hade jag inte köpt utomlands. Det kan gå kanon men du kan också få hem en sadel i betydligt sämre skick än det såg ut på bilderna.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
802
Senast: BoYo
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
900
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka