Konstig lukt från duschbrunn

Emuliiaa

Trådstartare
Ja, i eftermiddags när jag kom hem kände jag en frän lukt i badrummet. Tänkte först att katten kissat utanför lådan men förstod senare att den kom från duschbrunnen.

Spolade rent efter rengöringsmedel och rensade bort hår och slem och då verkade det bli bättre.

Men nu, nån timma senare gick jag dit igen och nu har lukten kommit igen..

Tankar? Åtgärder?

Vattenlåset blir torrt och det går upp luft från avloppet i lägenheten. Något problem med avloppssystemet kort sagt. Spola vatten i, så du har vatten i vattenlåset.

Frågan är vad som har ändrats.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
974
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Hej gänget. Jag har googlat runt och kikat på en massa listor om hur en ska komma över sin avundsjuka men känner inte riktigt att något...
Svar
7
· Visningar
1 816
Senast: Glimra
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka