Tiili
Trådstartare
Vi har haft lite problem med sadel som inte låg bra å pållen fick ont i ryggen. Efter 6 veckors vila så ömmade hon ingenting men fick vila en vecka till för säkerhets skull....sen så köpte jag ny sadel som passade jättebra å efter det så gick hon bra ett par veckor. Sen nu i förra veckan så började hon konstra lite när jag red å dagen efter så gick det inte alls...var enbart skitsur å skulle inte trava...men reagerade inte alls i ryggen när man kände på henne. sen i förrgår när jag red så så var det inga problem alls...hon gick jättebra å inga sura miner ...jag tycker detta e helskumt...har man ont i ryggen, har man inte det hela tiden då å inte bara ibland?? Kan ju tillägga att pållen är ett fullblods sto med väldigt mkt humör...visar väldigt tydligt när det inte passar henne...börjar nu fundera på om hon bara försöker kommer undan för att hon tycker det e tråkigt/jobbigt. Men,men..ska komma ut en fysioterapeut imon å kolla på henne å jag hoppas att hon kommer fram till vad det är ( om det nu inte bara är dåligt humör ) så man slipper oroa sej....