Konstig fråga!

E

EvelinaSkoldenborg

Jag vill ha ett beiget hopp schabrak. Någon som vet någon internet sida? Har letat o letat men hittar ej.

:)

Sv: Konstig fråga!

Finns hur många som helst. Schockemöhle har fina schbrak om inte är så dyra men prisvärda. BR har beiga schabrak som är fina och billiga.

Du kan ju specialbeställa från MIas eller Equalityline om du vill ha en särskild färg på kantband och passpoal.

Equiline har väl beiga tror jag. BR har också vet jag fast med brun kant då! Men Equiline har garanterat, ring och hör med nån återförsäljare..

Lami-cell har superfina och jättejättemånga olika modeller :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
567
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: Krålus
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
363
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 153
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka