Konditionsträning trots hälsporre

P

prallan

Är det någon som har tips på hur jag kan utföra lättare konditionsträning, typ power walks fast jag har hälsporre? Det gör alltså ont i hälen att gå länge/jogga :cry:

Tänk så enkelt det kan vara, bara man tänker lite :o

Jag tycker det är underbart att cykla, tyvärr måste jag köra iväg med cykeln för att få vettig (inte livsfarlig) cykelmöjlighet.

Bästa var att kunna cykla till jobb och träning, färdiguppvärmd och -motionerad med hjälp av transportsträckan.

Liknande trådar

Skola & Jobb Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips? Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i...
Svar
8
· Visningar
339
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
280
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar