Kompislistan

Zlatan

Trådstartare
Den strular en del för mig. Jag skulle lägga till en ny kompis på listan, då gick inte det förrän jag tagit bort alla mina nuvarande kompisar som har ä, å ö i sitt namn. Det stog att de användarna inte fanns.

Nåväl, jag tog bort dem och lade dit min nya kompis och tänkte lägga till mina å,ä,ö kompisar på nytt men det gick inte. :(

Hur får jag dit mina gamla kompisar igen? Någon som vet?

Sv: Kompislistan

Dina gamla kompisar har lagt in protest hos Gunnar och vill inte längre va på din kompislista. Visste du inte det? :devil:

*Innan alla gnäller så är Zlatan och jag gamla vänner så tonen är rå men hjärtlig*

Hörredudu, akta så att jag inte döper om dig till Snöffsan så att du också försvinner. ;)

Är det verkligen ingen som vet hur jag ska göra?

Dina gamla kompisar har lagt in protest hos Gunnar och vill inte längre va på din kompislista. Visste du inte det? :devil:

*Innan alla gnäller så är Zlatan och jag gamla vänner så tonen är rå men hjärtlig*

:rofl: Nä dom har lagt henne på ignorera listan :angel:

Ja, jag förstår inte hennes problem. Det är ju inga å,ä eller ö varken i Snuffsan eller Fio. Skulle hon behöva fler vänner?

Nej, du och Fio är ju verkligen såååå rara mot mig så det är klart att det räcker med er, kära vänner. ;) :D

Ja, jag förstår inte hennes problem. Det är ju inga å,ä eller ö varken i Snuffsan eller Fio. Skulle hon behöva fler vänner?

Nä jag förstår inte heller varför hon skulle behöva fler vänner, finns väl inga så underhållande som vi :angel:

För att det är så tråkigt utan? :p

Eller för att man på första sidan kan se en lista med "Vänner online".

Eller för att man på varje forum kan få ett + efter alla vänner som är på just det forumet och dräller. Och listar man då ovänner så slipper man skriva saker som de direkt kommer att klanka ner på, utan man kan vänta tills de gått online.

I övrigt vet jag inte. Jag vet ju vilka mina vänner är utan att jag listar de. Men jag kanske inte har så många... :p

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 622
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 564
Senast: Skjøldur
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning