JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kommun skriver av idrottsskulder
Moderator
Hästnyheter
Kalmar kommuns fem ridklubbar får dela på 570 000 kronor efter ett beslut i kultur- och fritidsnämnden. Beskedet är en del av kommunens...
Hästnyheter
Åre ridklubb får 650 000 kronor av kommunen till bygget av ett ridhus, enligt beslut i kommunstyrelsen.
Hästnyheter
Uteridbanan på Älvkarleby ridklubb har försatt klubben i en ekonomisk kris.Omläggningen blev kostsam och tävlingar har fått ställas in...
Hästnyheter
På Lagga ridskola har man inte upplevt en sådan här höbrist på 30 år. Nu ska man ransonera höet för att det ska räcka längre. ...
Källa...
2
Valp 2025
Svar: 733
Visningar: 51 442
Hund
Allt om bur till bilen
Övr. Hund Jag har robust-burar i min bil. En i baksätet (på fällda säten) och en i bakluckan. Kikar på större bil i framtiden, vill köpa en xc90...
Tonto
39 minuter sedan
Svar: 63
Visningar: 2 596
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Men är de verkligen "bara" tjocka? Jag tycker inte ens det ser ut som samma ras.. Rejält tjocka labbar har man ju sett några stycken...
Exile
39 minuter sedan
Svar: 1 797
Visningar: 174 942
Hund
Födda -21
Avel Känns som jag spammar här i tråden nu men det går så himla bra med Kaj just nu! 😁 Så roligt att få göra denna resan med honom ❤️
miumiu
2 minuter sedan
Svar: 887
Visningar: 109 120
Avel
Gör stigbyglarna skillnad?
Utrustning Nu har jag prövat att rida i Sprenger i några veckor. Eftersom jag har två hästar med varsin sadel kan jag jämföra hur det känns med...
Capybara
4 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Som vanligt svarar du på inlägg som här till mig med långa svador på något jag inte ens påstått, är det uppfostran?? utbildning?? någon...
ginnies
15 minuter sedan
Svar: 476
Visningar: 23 244
Grenar