the_connemara
Trådstartare
Detta är ett problem som varit länge för mig men jag vet inte när det dök upp riktigt så har inte skrivit under någon uppdateringstråd. Men om jag svarat i eller bevakar en tråd jag läst i så kommer jag ju till första nya inlägg om jag trycker på rubriken när den är fet. Men det verkar finnas någon tidsbegränsning från sedan jag senast var inne i tråden. Är det för länge sedan så kommer jag till sida ett igen.
Hände precis med Jag har köpt ett ödehus tråden under allmänt som jag skulle öppna först nu efter jag tror ett litet uppehåll av uppdatereringar av TS och sedan dröjsmål från min sida. Om denna info ens kan ge något hum om längden på den där tidsbegränsning Men den är ju inte jättelång. År gamla trådar gör likadant och där kan jag mer förstå det men här handlar det väl om veckor skulle jag tippa.
Hände precis med Jag har köpt ett ödehus tråden under allmänt som jag skulle öppna först nu efter jag tror ett litet uppehåll av uppdatereringar av TS och sedan dröjsmål från min sida. Om denna info ens kan ge något hum om längden på den där tidsbegränsning Men den är ju inte jättelång. År gamla trådar gör likadant och där kan jag mer förstå det men här handlar det väl om veckor skulle jag tippa.