kommer jag bli totalmobbad..??

paradox

Trådstartare
..om jag kommer till john moore-campouten i en vanlig dressyrsadel??

känner inte att jag kan köpa en westernsadel bara för den veckan.. :crazy:

Det har jag mycket svårt att tro. Kanske du får en retsam kommentar eller två ;) men inte blir du mobbad, inte. OM du skulle bli det så är det bara att bita ifrån, sånt ska man inte tolerera.

hoppas inte det iaf :eek: men det är ju NH och inte western..men jag skulle vilja se mej själv jaga kor i dressyrsadel (vilket ju ingår :angel:) :rofl:

När jag tänker efter tror jag bara de blir glada åt att det kommer "icke-western-folk" också, att NH sprids även till de som rider vanlig ridning, så att säga.

Nej, nej nej! Ingen kommer att bry sig om vilken sorts sadel som du har!
Vi var där för några år sen och det var extremt blandade hästar och inriktningar. Massor av olika hästraser och sadlar :)

Jag har själv varit på flera av Johns clinics i Sverige MED både allrundsadel och dressyrsadel :) Ingen bryr sig om det.

Hoppas att ni får kul! Vi längtar tillbaka, min man och jag!

haha..joo..jag rider lite western också, men kände att det var AR jag ville satsa på (hade jag frågat hästen hade det lugnt blivit western) så jag la pengarna på en dressyrsadel istället.. ;)

Jag har varit på campout där 2000 (allroundsadel) och 2002 (westernsadel) och ska dit i år igen (1:a veckan, tar nog med båda sadlarna).

Det spelar ingen som helst roll vilken sorts sadel du har eller om du ägnar dig åt dressyr, hoppning, western, tornerspel, island, distans eller bara luffar i skogen. Du är lika välkommen ändå. Huvudsaken är att du är intresserad av Johns sätt att träna hästar. Det han lär ut har man nytta av oavsett disciplin. Det brukar vara en kul blandning på folk och fä, alla åldrar, raser och inriktningar på ridningen.

Att fösa kor är värdefullt vare sig man rider western eller något annat. Det är ett bra test på hur välriden häst man har och det kan du ju ha fixat på många olika sätt. Fast det ser ju lite fånigt ut att fösa kor i engelsk sadel, ridbyxor och ridstövlar. :)

Skrivet av någon som rider i westernsadel iförd bl.a. skoridbyxor, MH-ridskor, hjälm, näthandskar och ridspö. :cool: Vadå schizo?

haha..vad kul!! samma vecka som jag :D jomen det löser vi nog.. i spanien föser dom ju kor i sina dressyr-tjurfäktnings-arbets-sadlar :) så det funkar sägert..jag får väl ta med mig mina chaps (vaaaaaarmt såhär års) :p

jag lovar ingen är mer schizo än jag å min häst..under dom senaste fem åren har vi provat ALLT utom möjligtvis tävlingstrav (joo, lite monté tävlingar me kompisar förstås då :p)

men pma gärna och berätta lite om vem du är..så jag känner igen dej när vi kommer (så kanske jag inte känner mig SÅ bortkommen ;))

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 629
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 783
Senast: Oknytt
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 850
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama