Kommer inte in på vissa sidor

Har heller inga problem att öppna sidorna..
Men de två sidorna är ju ganska avancerade och startar med en liten film. Kanske saknar du något program i din dator som gör att den inte kan visa sidorna?
 
Är bara nyfiken - kommer du in på vår hemsida?
De flesta verkar kunna komma in utan problem, men då och då så är det nån som antingen inte får upp sidan alls eller inte kan klicka vidare in på den svenska versionen (den engelska är tillfälligt nerstängd då vi inte hunnit uppdatera den).

Jag undrar ju förstås vad det kan vara som ställer till problem? :confused:

Mvh Cissi
(Vi är för övrigt absolut inga professionella webmasters, har dessutom dåligt med tid för att göra om saker och ting, jag vet att det finns många som inte gillar ramsidor...)
 
Kommer in utan problem på din hemsida. Ska kolla upp flashplayern nu
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 002
Senast: KesoNeso
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp