kommer hon försvinna??

Fashion Flash

Trådstartare
Hej!!
Jo jag funderar jag ska bort en vecka till min kompis. Men våran 14 veckors kattunge sover hos mig nästan varje natt, någon gång kan hon sova hos någon annan i familjen. Men när jag kommer hem igen kommer hon komma tillbaka och börja sova hos mig igen??
Vad tror ni??

25026365.jpg

Sv: kommer hon försvinna??

Jag tror hon kommer komma tillbaka. Katter är förvisso periodare, men jag tror inte du behöver oroa dig.

MF med 2 katter i sängen nästan varje natt förutom när soffan är skönare :)

Min kisse hemma kommer tillbaka och sover hos mig när jag är hemma, vilket inte är ofta. Hon är fullständigt fäst vid mig då och blir så lessen när jag väl åker tillbaka till skolan..

Min kisse hemma kommer tillbaka och sover hos mig när jag är hemma, vilket inte är ofta. Hon är fullständigt fäst vid mig då och blir så lessen när jag väl åker tillbaka till skolan..

Då kan jag andas ut lite. Det är så mysigt när hon kommer till mig varje natt:love:

Min gamla Måns som är 14 år sover i vår säng varje natt! Ligger vi inte när klockan är runt 21.30 så går han omkring och skriker tills vi lägger oss.

Jag har varit borta flera gånger, men Måns rutiner ändras inte.

jag har haft en katt som sov hos mej varje dag:)
och när jag ockte i väg så såg man katten inte så ofta längre och sov hos non anan så länge, men när jag kom igen så sov hon hos mej:love: och man såg henne oftare igen:p

Hej!!
Jo jag satt och funderade lite era katter är lite äldre. Trazzel är bara 14-15 veckor. Är det stor chans att hon byter vana??

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 780
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar