Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är typ där jag är också.Jag måste tro det, annars går jag under. Jag måste ha hopp.
Samma här!Det är typ där jag är också.
Absolut!Med ”allt” menar jag världsläget, krig och läskigheter.
Med ”allt” menar jag världsläget, krig och läskigheter.
Det där lät så himla betryggande. Tar med mig det in i helgen tror jagKlart det gör. Givetvis blir det inte precis som det var innan men det ligger ju i tillvarons natur. Just nu är det stökigt, senare blir det lugnare. Inget kan vara stökigt för evigt (precis som att det inte är lugnt för evigt).
Vi har precis tagit oss igenom en global pandemi. Klarade vi det klarar vi det här också. Det är bara att hålla i och hålla ut och vill vi, samt håller våra sinnen öppna, så kan det komma något bra ut av det här också.
Jag också!Det där lät så himla betryggande. Tar med mig det in i helgen tror jag![]()
Finaste jag läst på hela veckan tror jag.Klart det gör. Givetvis blir det inte precis som det var innan men det ligger ju i tillvarons natur. Just nu är det stökigt, senare blir det lugnare. Inget kan vara stökigt för evigt (precis som att det inte är lugnt för evigt).
Vi har precis tagit oss igenom en global pandemi. Klarade vi det klarar vi det här också. Det är bara att hålla i och hålla ut och vill vi, samt håller våra sinnen öppna, så kan det komma något bra ut av det här också.
Fin de siècle var ju före sekelskiftet och jag skulle nog säga att väldigt många människor hade det rätt tufft redan 1914.Vi har haft en period liknande den på sent 1800 talet, och fin de siècle som var tidigt 1900-tal innan 1917.