Kollar ni på Ernst i kväll?

ASKAPLASKA

Trådstartare
Han har snott mitt bo! Det var ju MITT kråkslott:cautious:
Jag var på herrgårdsweekend på Kolswa Herrgård förra året och hittade då detta fantastiska ruckel och svor på att jag skulle köpa det och renovera det och nu kommer han där och bara tar över:mad:;)
Jag var in och fotade en hel del och det ÄR verkligen ett riktigt renoveringsobjekt, inga golv och raserade väggar osv.

Ska bli jättekul att se vad han gör med det iallafall!
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Nix. Det är för fint väder för att sitta inne och glo på TV. Har tagit med mig datorn ut i trädgården och njuter av ett fantastiskt väder. Dessutom har min vackra doftpion slagit ut! Doftern är helt underbar :D

/Lizzie
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Givetvis! Han är sjukt duktig på det han gör och dessutom kan han ju vara något av det läckraste som finns själv, extremt sexig!! :d:d:d:d
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Nix. Det är för fint väder för att sitta inne och glo på TV. Har tagit med mig datorn ut i trädgården och njuter av ett fantastiskt väder. Dessutom har min vackra doftpion slagit ut! Doftern är helt underbar :D

/Lizzie

Åååh, njut av din fina pion lite från mig med:)
Jag stannar inne hela midsommar med min sjuka vovve, då kan man behöva Ernst:(
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Jag stannar inne hela midsommar med min sjuka vovve, då kan man behöva Ernst:(

Hoppas vovven kryar på sig! Jobbigt när djuren är sjuka! Du är väl värd att trösta dig med Ernst :p

/Lizzie - som tillhör kategorin kvinnor som tycker att Ernst är lite väl fjollig... ;)
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Givetvis! Han är sjukt duktig på det han gör och dessutom kan han ju vara något av det läckraste som finns själv, extremt sexig!! :d:d:d:d

Hehe, jag får nog sälla mig till Lizzie som tycker han är lite... fjollig.. eller nåt:D Men det gör inget, han ger mig sommar, lugn och inspiration!
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Men det var ju JAG som skulle renovera det!
Fast å andra sidan, inte helt fel att flytta in i ett nyckelfärdigt ruckel heller:D
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Givetvis! Han är sjukt duktig på det han gör och dessutom kan han ju vara något av det läckraste som finns själv, extremt sexig!! :d:d:d:d

Ernst :yuck: :yuck: :yuck:
Nej han är då inte min typ. Inte snygg, inte min inredningsstil heller för den delen. Brr, minns för några år sedan då han lade ett tegelgolv i något torp, bara tegelstenar på en sandbädd. Hur man skulle hålla skiten ren förtäljde inte historien!
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Ernst :yuck: :yuck: :yuck:
Nej han är då inte min typ. Inte snygg, inte min inredningsstil heller för den delen. Brr, minns för några år sedan då han lade ett tegelgolv i något torp, bara tegelstenar på en sandbädd. Hur man skulle hålla skiten ren förtäljde inte historien!
Dessutom orkar jag bara inte med honom.
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Ernst :yuck: :yuck: :yuck:
Nej han är då inte min typ. Inte snygg, inte min inredningsstil heller för den delen. Brr, minns för några år sedan då han lade ett tegelgolv i något torp, bara tegelstenar på en sandbädd. Hur man skulle hålla skiten ren förtäljde inte historien!

Jo, han ser ju jättebra ut för sin ålder. Jag såg bilder på honom när han var 30 ca. Då var han verkligen en snygging!
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Hahaha! :D:D

Nä, tänk att få plantera rosor ihop med Ernst och sen ta ett dopp i jacuzzin! :love:
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

Nu är han i farten i rutan igen:D
Ska bli jättekul att se hur den där limoncellon blir i slutändan, den verkar spännande, bara jag slipper Ernst förkylningbaciller i den;)
 
Sv: Kollar ni på Ernst i kväll?

ååh, varför ser vi inte den kanalen så där bara, här i öster..
via viasat ser vi sveriges 3:a och 6:a men skulle så gärna se 4:an oxo !!!:arghh:
 

Liknande trådar

S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 201
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp