Kolla vilken ängel!

Sv: Kolla vilken ängel!

vilken gullis ;)
blir du inte sugen själv? :smirk:

Jag har redan min ängel hemma, men såklart blir man sugen! Så hiiiiimla söt, och trygg i sig själv. Aldrig sett liknande!
Han kommer från en bondgård mitt i ingenstans, och nu bor han i stan vart det brusar förbi lastbilar och bilar utanför lägenheten, och han reagerar inte ens på trafiken? Härligt!

Vi har oxå två små änglar i huset:p
DSC01908.jpg

haha zara dom små morrisarna:p HAHA
Alf och Anton va det va ?:p

Carla: naw så söt jag dör:love:

Åh vilken söt! Den skulle jag vilja ha :love:

bananabambi: Din var också jättesöt! Får man fråga varifrån han (hon?) kommer?

Så söt! Min mor väntar valpar i höst och i vår, då får ni se mer Frallabilder här!

Vet du vart valpen kommer ifrån för kennel?

Ok. Hon som har hunddagiset jag jobbar på är boxeruppfödare, så jag tänkte att det kaanske var hon (eftersom jag såg i en annan tråd att du varit i Uppsala). Men då var det inte det.

Boxrar är riktigt härliga! Älskar deras munnar. :D

Haha, det var lite fel :p

Visst har de söta munnar? Tycker om hela nosen, speciellt nu när hon är valp, den är så mjuk och pussvänlig. Och så är det så tacksamt att vika in de fladdriga överläpparna när hon sover, hoho :devil:

Jaa, man vill verkligen pussa dem! :love: Hehe, ja det måste gå att göra mycket roliga miner på en boxer. :D

Javisst, det finns lite skinn att dra i :devil: Hon får så olika ansikts-uttryck när man gör så. Hon ser nästan ut som en liten morrande kamphund (eller var det så man inte fick beteckna dom :o ) när man viker in överläpparna så hon blottar tänderna :D

Liknande trådar

Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 453
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund På tisdag blir mitt lilla charmtroll 10 veckor gammal och det händer grejer hela tiden! Han har hunnit med att charma åtminstone halva...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: Bebben
·
M
Övr. Hund Och för att inte vara alltför egoistisk så får ni lite frågor att svara på om era hundar :p Har ju som sagt en 4 ½ månaders valp...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka