Kolla på tävlingar!?

I

IsisLisa

Hejsan!
Man kan väl gå in på sifs hemsida och kolla vart det är tävlingar någonstans i år? Jag har vart in på doms hemsida jätte många gånger men jag hittar inte nå tävlingar, bara dom som har vart! :confused: HJÄLP :o

//Tove

Sv: Kolla på tävlingar!?

ja men man kan ju inte kolla om det blir nå tävlingar i november t.ex :crazy:

Det är för att det inte annordnas några tävlingar så sent på året! De sista är väl i oktober?

Va tråkigt egentligen, vet nån när proppen för 2007 kommer??

Ett annat tips är att även hålla koll på klubbarnas hemsidor för de kan ha egna småtävlingar eller andra aktiviteter som kan vara roligt att titta på.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
456
Senast: MJLee
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 188
Senast: Lillefrun
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka