Sv: Kolla in godingarna!
*Svarar alla ang. Gottfrid*
Visst är han underbar!!!
Han var verkligen pytteliten när han föddes, det var alla visserligen, men han var mindre än hälften så stor som dom andra... och dom andra fick plats i en hand, så Gottfrid var...
väldigt liten!!!
Vi trodde att han var död först, och när det visade sig att han inte var det så trodde vi i alla fall att han skulle dö inom ett dygn, han kunde inte äta själv och mamman puttade bort honom lite.
Men vi hjälpte honom att äta och nu har han växt ikapp den lilla svarta!
-----------------
Så vi står i ett lite svårt beslut nu, vilken vi ska spara.
Vi sparade en underbar tik från förra kullen som verkligen blev MIN hund - vi gjorde allt tillsammans och hon var verkligen en jättetrevlig, energisk men ändå sansad liten tjej!
I somras blev hon, ett år gammal, påkörd och dog i min famn på väg till veterinären...
Jag saknar henne vansinnigt mycket varje dag!
Så vi bestämde oss för att ta en ny kull med samma pappa, och det blev dessa godingar! Jag fastnade direkt för den svarta tiken, kanske för att min hund som blev påkörd såg likadan ut som liten... men samtidigt så känns det så fel, för ingen kan ju ersätta henne...
Jaja, hur som helst så står det alltså mellan Gottfrid och den svarta Betsy. Gottfrid är vi ju också fästa vid eftersom vi hjälpt honom att överleva...
Vi har även funderat på att behålla båda två, vi har haft tre hundar förut men vi vet inte riktigt... och så ska Elenda vara så fruktansvärt söt och trevlig också!
Haha, det är inte lätt att bestämma sig!
*Sorry, det blev långt!*