köpa foderjäst?

X

XamberX

jag tänkte höra lite var ni köper eran foderjäst och hur mycket det kostar, samt hur mycket ni då får? kan man köpa det på granngården? :cool:
 
Granngården har. Betalade ca 180kr för en 5 eller 7 kg hink, kommer inte ihåg vikten nu.

Hippos sortiment är billigare för ungefär samma mängd, om ni har en sådan återförsäljare.

MVH/
 
okej tack. :) men är det något speciellt märke på det eller heter det bara foderjäst hos granngården? hippos återförsäljare är det tyvärr dåligt med här. :(
 
Köper foderjäst i säck på 25 kg (Johan Hansson AB, Uppsala), och den kostar 250:-
 
Kommer inte ihåg vilket företag som gör det och glömde kolla i stallet. Hos oss finns bara den på Granngården.

MVH/
 
Vet inte vad Granngårdens foderjäst "heter"....
Jag har köpt Hippos, betalat samma som CosmicQueen, dvs 105 kr för 5 kg. Kommer inte ihåg hur länge den räckte dock, men jag tror inte den räcker så värst länge.
 

Liknande trådar

Hästvård Det här är tredje sommaren som hästen får ont i ländryggsslutet, på vänster sida. Vi har inte rett ut det tidigare men nu är det...
2
Svar
34
· Visningar
1 755
Senast: Corax
·
Hästvård Jag har börjat gå på tankarna att köpa häst och jag har hittat några fina hästar från utlandet. Det jag är rädd för är att jag får...
Svar
16
· Visningar
1 718
Hästvård Hej, Min häst har lite sådär hovkvalite just nu och jag är lite rädd att jag kommer behöva sömma om några sömmar innan nästa skoning...
Svar
2
· Visningar
374
Senast: Tsaren
·
Mat Tänkte ge mig på att testa nävgröt, Mårbackakaka, osv och behöver då skrädmjöl. Lokala Willys har ett stort antal olika mjölsorter, men...
Svar
12
· Visningar
955
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp