Knuta vid magen?

S

star_star

Hej.

Min katt är ca ett och ett halvt år.
Han har fått en knuta eller en böld vid ena sidan av magen som sticker ut.
Han verkar inte ha jätte ont av den men när man rör han sa skriker han till ibland, Ska till vetrinären på mån.... Men kan det var något farligt??? Snälla svara !!!. är orolig.

Sv: Knuta vid magen?

Det går inte ställa nån diagnos här på buke, ta inte ut nåt i förväg utan vänta och hör vad din veterinär säger om det istället!

Skynda till veterinär.
Skulle gissa på ngn typ av inflammation i ngn hårsäck eller liknande, men har du otur kan det vara en metastas.

Hur som helst så bör den ju behandlas/tas bort eftersom den gör ont vid tryck och det tyder ju på inflammation.

Jo de gick bra hos vetrienären. :) det var bara en inflammastion som tur va.. inget farligt, fick Antibiotika..

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Red_Chili
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 750
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 338
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama