knöl på halsen

VippeViper

Trådstartare
Jag har försökt hitta information på google men hittar ingenting som låter exakt som det problemet min häst har så litar på er nu! :)
Jag var precis hos min valack och undersökte honom lite då jag varit borta i 2 nätter så ingenting hade hänt. Han mådde jätte bra men jag såg en knöl på hans hals. Då jag inte varit hemma så vet jag inte hur länge den funnits men det handlar ju bara om någon dag.
Knölen var inte så stor, som en gammal 50-öring ungefär, men syntes jätte bra. Den var hård och helt rund, som ett ägg. Jag klämde lite och kollade hur han reagerade men han verkade inte känna något alls. Han visade ingenting utan kollade bara rakt fram med öronen framåt. Det känns bra att han inte verkar har ont men blir jätte orolig över vad det kan vara då han är min lilla prins.
Så nu hoppas jag på att någon här vet vad det skulle kunna vara.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 860
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 067
Senast: Bee
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 463
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 905
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V