knöl i strupen??!

L

Liiiinda

Har en 4-månaders fölunge, han har fått en knöl ( kan greppa den med handen) längst ner i strupen vid bogen...bara undrar vad det kan vara??? han är pigg som vanligt och äter som vanligt..ska man åka till veterinären??

Sv: knöl i strupen??!

Har en 4-månaders fölunge, han har fått en knöl ( kan greppa den med handen) längst ner i strupen vid bogen...bara undrar vad det kan vara??? han är pigg som vanligt och äter som vanligt..ska man åka till veterinären??

Faktiskt ingen aning om vad det kan vara men eftersom den är så ung så skulle jag ringa till veterinären för säkerhets skull. Ringa och rådfråga kostar ju inget!

Liknande trådar

Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Murray
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 834
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka