Knights koppjärn vidare än wintec?

M

Mosaic

Dottern har fått hem sin nya ponny igår och det följde med en allroundsadel (knights hawk). Den var riktigt ordenligt bred och när vi plockade ut järnet och jämförde med de lösa wintecs järn och så var den var ca 3cm bredare än wintecs vita.

När vi sökt på nätet så står måtten ungefär samma som wintecs så frågan är om vi fått också ett måndagsexemplar som en annan här på bukefalos.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Knights koppjärn vidare än wintec?

Hittade en bild på Knights järn men det fanns inget grått som det som satt i ponnyns sadel.

Kan de vara så att griffins järn passar?

Lägg ut en bild på järnet?

Grå koppjärn finns inte hos Knights va jag vet.

Ser ut som Griffins xxvida. Kan de passa i knights sadlar?

Har inte lärt mig hur man ordnar med korten i datorn :o

Liknande trådar

Utrustning Hej alla sadelkunniga! Hoppas ni kan ge mig några synpunkter på mitt näst intill helt oplanlagda sadelköp. Jag är ingen ryttare...
Svar
8
· Visningar
4 381
Senast: oki
·
A
Utrustning Hej, Det är så att jag har testat en ny sadel på hästen närmare bestämt en knights hawk allround. sadeln så ut att ligga bra i...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Anfi
·
A
Utrustning Har precis fått hem min Knights Lady Hawk. Ligger bra, men är ngt för vid. Skall byta från järnet vida som kom med(rött) till...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hej. Hade en annan tråd ang min nya sadel, Knights Hawk, som det vart lite konstigheter med bredden på koppjärnen med. En kort...
Svar
18
· Visningar
1 946
Senast: sissu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka