Knights Iris

sommarminne

Trådstartare
jag letar ny sadel och jag och kompisen åkte till ch*rlies för att provsitta sadlar i helgen och provsatt då en knights iris som va väldigt fin och skön!
jag hittar dock ingen information om denna sadel på nätet?
jag förstod de på på dom i butiken att den va hyfsat ny så de kanske är därför eller är det någon som antingen har den eller har provat den?
vad har knights för kvalite i övrigt?
sadeln ifråga va i väldigt mjukt kalvskinn och med utbytbart koppjärn

Sv: Knights Iris

ska på sadelprovning nu på måndag och är superintresserad av denna sadel. hade varit jätteroligt att få höra om lite erfarenheter!! verkligen ingen som sett eller provat den?:bow:

Sv: Knights Iris

Jag har haft en sådan :p hinnit sälja den också (köpte ett demoex). fasen , ska jag minnas vad jag tyckte *bläddrar i registret*

Har för mi gatt jag gillade den, att den var skön och så, men den, liksom ALLA andra sadlar åkte fram på min donna :cry:
http://joizmeds.mittspejs.se/P1528448
http://joizmeds.mittspejs.se/P1528453#body

Sen var den för vid för den andra hästen så jag kudn einte ha den till den, annars hade jag nog behållt, eller om jag fick dålig sits i den, men det beror nog bara på mig..

Hmm, kanske inte tillförde något..

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel till min häst. Det ska gärna vara en 18" sadel och i nuläget vill jag helst inte lägga mer en ca 10 000...
Svar
17
· Visningar
2 436
Senast: fiaskrutt
·
P
Utrustning Sadelmakaren var ute idag o provade ut en massa (nåja 13 st tror jag) dressyrsadlar. Provade: Albion SLK Anky Bates Caprilli...
Svar
11
· Visningar
2 681
Senast: Liselott76
·
Utrustning Köpte i augsti 05 en sadel från Hööks, CH allround, är väldigt nöjd överlag. Men... efter att använt sadeln ca 15-20 ggr så ser lädret...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: mizz
·
Utrustning Den nya modellen, som finns hos Kaupre Ridsport - är det någon här som redan beställt, eller har bestämt sig för att beställa en sådan...
2
Svar
26
· Visningar
4 872
Senast: heylan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈