Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min gamle ponny hade lägsta punkt långt bak och sadelläge bakom gjordläge. På honom funkade Tixerand bra ihop med en måttad Amerigo där man dragit om sadelgjordsstropparna ngt för att få fram den bakre.Vad har ni för dressyrgjordar på era hästar som har skillnad på sadelläge vs gjordläge?
Jag behöver tips! Och gärna bilder samt kort beskrivning av problematiken.
Ja det har ju fungerat jättebra med ETL-gjorden... Och jag funderar på om man kan klä plattan med typ läder för att undkomma kontaktallergin.Min gamle ponny hade lägsta punkt långt bak och sadelläge bakom gjordläge. På honom funkade Tixerand bra ihop med en måttad Amerigo där man dragit om sadelgjordsstropparna ngt för att få fram den bakre.
Ja det har ju fungerat jättebra med ETL-gjorden... Och jag funderar på om man kan klä plattan med typ läder för att undkomma kontaktallergin.
Stropparna på sadeln kan tyvärr inte flyttas, då skulle tyngdpunkten hamna för långt fram.
Men jag har blivit tipsad om Mattes Cresent av min sadelguru så jag ska prova den...
Det låter ju lovande!Jag har inte just en cresent men en mattes athletico för att kompensera sadel och sadelläge på min. Är väldigt nöjd med den och hästen också