'knäppningar' i leden

Sv: 'knäppningar' i leden

Hittade en gammal tråd. Ska erkänna att jag inte får grepp om vad som ska användas när.
Miitt sto knäpper en gång(om dagen) i halsen när hon stretchar den åt höger. Verkar inte ha obehag av det. Funderar på om man ska ge något i förebyggande syfte. I övrigt verkar hon rörlig och frisk(jag vet ju inte om det egentligen skulle vara ännu bättre, men inget jag saknar). Preparaten verkar vara lite halvdyra och frågan är om det är bättre att inte ge än att ge i förebyggande syfte. Vad anser ni?
/U

Liknande trådar

Hästvård Någon som har erfarenhet av skadad SI-led och skadad disk mellan L6/S1? Disken är tydligen en följdskada av att SI-leden är skadad…...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: slant98
·
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
450
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Någon som vet anledningen till att hästen ska stå på box i 24 h efter att den sprutats i en led? Jag glömde fråga veterinären och jag...
Svar
16
· Visningar
1 279
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst