Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det betyder att man svarar den som skrivit inlägget ovanför, även fast svaret inte är riktat till det inlägget/personen som skrev det, utan kanske till det första inlägget. Tex om det är en lång tråd och man inte orkar gå tillbaks till första sidan för att svara trådskaparen, så tar man första bästa svarsknapp! Virrigt kanske
Om du nu ska svara, såsom du svarade mig nu, så trycker du ju på "min" svara-knapp. Säg att det är en av de långa trådarna där man ska kommentera trådskaparens pålle och det är fem sidor lång och man vill läsa igenom alla kommentarer innan man svarar själv. Ponera att du befinner dig på sida fem och inte ser ett inlägg från trådskaparen (Alltså dennes svarsknapp är inte synlig på sidan) då trycker du på valfri svarsknapp och beskriver det som "knapplån", efterssom det inte är personens inlägg du besvarar, utan trådskaparens inlägg..*puh*
Jag vet inte om jag förstod det där själv..jag suger på förklaringar
Oftast när man använder knapplån så är det inte riktat till någon speciell person, alternativt, om det tex är en tråd där man ska kommentera trådskaparens bilder och man helt sonika skriver en kommentar till dennes bilder så framgår det nog vem man svarar Annars kan man ju alltid gå tillbaks till sida ett och helt sonika svara trådskaparen med hjälp av dennes svarsknapp!
Sammanfattningsvis så är knapplåns-taktiken någontin för dom som är lite lata och inte orkar leta upp den som man egentligen ska svara, eller om man inte ska svara någon speciell.
Era stackare som måste stå ut med mina svar, men det verkar inte vara någon annan som vill
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.