Knäppa katter??

G

glimmie

Sover era katter så Här och så Här
Eller är det min Felice som är knäpp?? Jag menar, det ser ju inte speciellt bekvämt ut, eller hur?? :rofl:

Min Smulan sover nästan så men på elementet i stället mycket varmare men skönare vet jag inte bild kanske kommer kommer inte ihåg om jag har något

ha ha,mina katter har også kommit med dumma sov stilar.
karnsje värre än det der till och med,
men jag har inte haft kameran framme tyvärr.

Hahaha, det ser inte vidare bekvämt ut.

Är det en skogis eller Maine Coon? Otroligt vacker iaf :love:

Det är en skogis, hon ska bli min nya avelshona när hon blir tillräckligt gammal, så det är extra jätte roligt att höra att hon är fin :)

Nä vad sött =) När dom är liten kan dom ju komma på att dom är JÄTTE trötta och bara somna på stället :)

:) Det där var samma dag vi fick honom. Att undersöka sitt nya hem tog all energi! Av någon anledning tyckte han om att klättra omkring på stolsbenen (stolsbenet?) till min skrivbordsstol, och på väg över somnade han bara sådär.

Han är 2,5 år nu, och somnar fortfarande mitt i saker ibland, dock kanske inte så extremt som när han var kattunge. ;)

:love: :love: :love:
Herreminje vad söt! :love:

Snuttis hälsar och tackar! ;) :bow:

Jag tycker kattungar verkar vara av GUMMI, för de kan ju somna hur som helst! :D

:rofl: Snuttis är en förväxt kattunge som fortfarande ligger/sover konstigt ibland. Igår kväll hittade jag honom liggandes på golvet med frambenen åt höger och bakbenen åt vänster. Han ligger så ibland... Ibland sover han på rygg...!

Hehe...jag ska hälsa det till Felice så blir hon nog glad, jag tror hon försöker vinna världsmästerskapet eller nåt ;)

Mina katter sover jätteknäppt ibland, speciellt den lilla.
Han sover sittandes som en människa, liggandes över min hals, hängande med halva kroppen utanför stolen m.m :)

Haha! Vad söta dom var =) Min Felice (vem annars) brukar sitta som din katt på den sista bilden, jag ska se om jag kan skaffa fram några bilder :)

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
928
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka