knäpp katt.

Sv: knäpp katt.

:rofl::rofl::rofl: Vilken rolig film, Oliver måste ju för sjutton få sin skönhetssömn när ni renoverar förstår ni väl!:love::rofl:

Haha vilken rolig misse! Var tvungen att se den flera gånger i rad och skrattade lika mycket varje gång! :rofl::rofl:

:rofl::rofl: Men guuud!:bow::bow:

Helt underbar! Garvade som attsingens, var med tvungen att se filmen flera gånger! Dagens stora leende! Tack!:bow:

Ha, Oliver är den (just nu) mest sedda videon på aftonbladets "mitt klipp"... hihihihi...

:D :D :D :D :D

Nu behöver jag inte ha dåligt samvete för den uteblivna träningen längre, det där var ett riktigt hårt pass för magmusklerna. Var tvungen att se den flera gånger och skrattade mig dubbelvikt varje gång. :rofl: :rofl:

neeeeej! hur go va inte den då?!!???!!!!!?????? :love:

vilken sköning! och helt oberörd av att ni skumpar på honom, t.o.m med klorna!! :rofl: :rofl: :rofl:
*vägrar flytta på mig, vägrar!!!!!!*

kanon, tack så mycket för det! :D

å ju mer ja tittar på den, desto roliagre blir den! nu ligger den under favoriter på datorn!!! :D

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 787
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
792
Senast: Sassy
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 919
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama