sweep
Trådstartare
nu har katten bitit och rivit på en påse som jag har hästsaker i hur länge som helst..
han ska in i den.. han har lyckats göra ett litet hål =)
fattar inte varför han vill ligga i påsen..
(före jag stängde igen påsen ordentligt så låg han i den..)
ibland undrar man över hur smart han är egentligen..
han gör så dumma saker hela tiden..
(tex. kom i full fart ifrån hallen och in i köket och skulle upp på bordet.. framtassarna landade på bordet.. baktasarna slog i bordet på undersidan och katten åkte i golvet.. (han har lyckats hoppa upp på bordet två gånger ifrån golvet.. han brukar en låda att hoppa ifrån i vanliga fall så han överskattade nog sin förmånga lite...))
sen så jagade han snöflingor ifrån fönstret (han vågar inte gå ut så han jagar fåglar, snöflingor och allt annat skoj ifrån insidan av fönstert..)
han ska in i den.. han har lyckats göra ett litet hål =)
fattar inte varför han vill ligga i påsen..
(före jag stängde igen påsen ordentligt så låg han i den..)
ibland undrar man över hur smart han är egentligen..
han gör så dumma saker hela tiden..
(tex. kom i full fart ifrån hallen och in i köket och skulle upp på bordet.. framtassarna landade på bordet.. baktasarna slog i bordet på undersidan och katten åkte i golvet.. (han har lyckats hoppa upp på bordet två gånger ifrån golvet.. han brukar en låda att hoppa ifrån i vanliga fall så han överskattade nog sin förmånga lite...))
sen så jagade han snöflingor ifrån fönstret (han vågar inte gå ut så han jagar fåglar, snöflingor och allt annat skoj ifrån insidan av fönstert..)