knakar i henne

orion_x

Trådstartare
De senaste tre morgnarna har det knäppt och knakat i lederna på min 2,5 åring. Detta har aldrig hänt innan, bör jag vara orolig? Hon har även varit lite slö, men har ingen feber, tempen låg på 38 idag på morgonen. Men jag är lite nojjig... och orolig. Eller kanske hon bara växer?

Sv: knakar i henne

Ta det lugnt, hon växer nog så det knakar :) Nä, skämt åtsido. Märker på min unghäst att hon växer igen nu när hon står på stall med ordentligt foder,efter det lite lama betet här nu på slutet. Slö och seg på morgonen, stel, lite svullna ben, ligger gärna ner osv. Håll bara ett öga på den så ordnar det sig. Den har nog lite växtvärk.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 137
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 839
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar