KM hur funkar det?

EmmiieErixon

Trådstartare
Bara undrar lite snabbt...hur funkar ett KM? Kan alla anmäla sig till ett? och vad gäller divisioner osv hur platsar man in där vart ska man börja lixom? Tävlingsvärlden är helt ny för mig Snälla HJÄLP :(

Sv: KM hur funkar det?

KM brukar stå för klubbmästerskap, dvs en tävling där man internt i klubben tävlar om att bli så kallad klubbmästare i olika discipliner

Dessa tävlingar är bara öppna för medlemmar i klubben och det varierar ganska mycket vilken nivå tävlingen ligger på och om det krävs kval eller liknande för att delta
Beroende på om klubben är stor/liten och har många eller bara fåtal tävlingsryttare

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
361
Senast: Cactus
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
903
Senast: Kakis
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 488
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar