Klubbjacka utan synligt emblem!

Fossing

Trådstartare
Jag ska hoppa en lokal (stor häst) om någon månad och inser att min kavaj är både borta och för liten :angel:
Jag tänkte då tävla i klubbjacka, tyvärr har den inget synligt emblem på sig, utan bara en liten logga (förkortning) längst upp i nacken på kragen. Det är dessutom inte den klubben jag tävlar för :angel: utan min gamla klubb. det är en "vanlig" vindjacka, kort modell.
Tror ni det går bra?

Sv: Klubbjacka utan synligt emblem!

så länge den inte har huva är det nog inga problem.

Här får folk tävla i alla möjliga vindjackor så länge de inte har huva.

de här har inte med saken att göra men hur har du lyckats?? i meninegn: Det är dessutom inte den klubben jag tävlar för utan min gamla. över ordet utan över halva a:et och hela n:et så har du en sånhär smily::angel: hur har du lyckats??:angel: de kankse är min data som e cp för ser nu atti min text så är vissabokstäver jättenära varannoch vissa är jättelångt ifrån varann !!!:rofl:

Puttar upp en gammal tråd.

Jag ska tävla en lokal hopptävling nästa helg, och måste få hjälp med det här med klädsel. Det står "fritidsjacka/långärmad tröja utan huva" i TR (eller kavaj såklart då...) men finns det verkligen inga mer begränsningar än så? Hur är det med stor klubblogga på ryggen eller reklamtryck på armar/bröst? Är det okej? Har för mig att det inte är det men nu blir jag osäker.

Måste hitta kavajen...

/Ullis

Nej, angående reklam så är det måtten som anges i TR som är tillåtna 80 cm2 på varje sidan av ridjackan i höjd med bröstfickan. Identifiering av klädestillverkare får endast förekomma en gång och ej större än 3cm2. Det här är väl där det oftast brister vad gäller tillåten klädsel... många klubbjackor är överdränkta med sponsorer...

Tack! Dumt att det inte står vid "klädsel". Det är ju där man tittar när man undrar... Eller var det jag som var blind?

Har iaf hittat kavajen så jag slipper fundera :banana:

Ullis

På lokala tävlingar får man i princip rida i vad som hällst bara det inte är luva på.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 329
Senast: QueenLilith
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 216
Senast: cassiopeja
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12