klubb tävlingar..??

zazza girl

Trådstartare
hur funka det med klubbtävlingar , kan man vara med på en klubbtävling om man inte är medlem på den klubben , men man är medlem på en annan klubb..???

:confused::confused::confused::confused::confused:

Sv: klubb tävlingar..??

Klubbätvlingar är mig veterligen bara öppen för den egna klubbens medlemmar, så om man vill vara med får man lösa medlemsskap.

oki.. då vet jag de .. bruka inte vara så dyrt . men man få ju bli medlem i typ alla klubbar runt omkring för att kunna tävla ..

Ja, vill man åka på deras klubbtävlingar så måste man lösa medlemsskap. Annars så kanske någon klubb anordnar en inbjudningstävling och bjuder din klubb? Isf behöver du ej lösa medlemsskap. Men om du väljer ut de klubbar som är "flitigast" på att ordna klubbisar så behöver du ju inte lösa så många medlemsskap :)

I min klubb måste man vara medlem för att tävla det tycker jag är helt rätt faktiskt :laugh:

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 314
Senast: Murray
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 057
Senast: Bison
·
Hemmet Ja, alltså sådana där i metall som man trär på ljuset och med ett litet lock som ska släcka ljuset på den nivå man sätter dem. Tyckte...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka