klösmöbel ^^

MinIan

Trådstartare
Äntligen kom kösmöbel, och min stackar rygg, lådan var INTE lätt å bära ensam :rofl:
men som tur så kom det en kille när jag skulle lyfta in den i bilen å hjälpte, :)
men när jag skulle sätta ihop den så upptäckte jag, när jag var nästan klar, att den blå lilla plattan nästan längst ner satt fel, den skulle sitta högst uppe, och ja.. då var det bara å plocka isär allt igen :crazy::rofl:

ja, såhär såg den ut före :angel:
15475295.jpg

och såhär blir resultatet :D
15475296.jpg

Mira som ligger högt upp är som galen i den, hon har klättrat i den där hela dagen...:banana:

Sv: klösmöbel ^^

köpte den på zoosajten, en väldigt bra sida faktiskt, jag beställde den i fredags och fick den idag, gick väldigt fort tycker jag :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Sedan början av december, när jag fick kortisonsprutan i axeln, så hade jag inte varit något mer till ortopeden. Nu var det dock dags...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
583
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
·
Hästvård hamnade i en diskussion i stallet för ett tag sen å kom att tänka på den nu.. hur mycket spån, kutter eller sågspån tycker ni är...
2
Svar
26
· Visningar
6 534
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar