Klösbrädan

F

foxtrot

Kattens förra klösbäräda tyckte hon inte var så himla intressant, så köpte vi en ny o hon är helt GALEN i den! Vände sida på den nyss o hon följer den vart jag än går med den:eek: . När jag sätter ner den kastar hon sej över den o typ "kelar" med den o slickar o har sej .. Nån som har nån ide vrf hon är så beroende av denna? Jag vet ju att d är nåt i botten på den men d kan väl inte vara enda orsaken?

Sv: Klösbrädan

Är det en sån här i papp?? De är det kattmynta i botten i, det är som knark för katter :rofl: så jag förstår helt och fullt hennes beteende. Min är likadan. Ser hon att jag kommer hem med en ny sån pappbräda så skriker hon tills jag öppnat den o satt ner den. Sen ligger hon och gnider sig, slickar, kloar och har sig i flera timmar.

Så, orsaken till hennes beteende är kattmyntan i botten. :) Bara den, den stimulerar dem nåt grymt :D

Samma här, har en Catman i papp som mina katter har rena orgierna med... :rofl:

ÅH en sådan skulle jag vilja ha till mina katter, hur ser den ut o var köper man den? De skulle behöva lite ny stimulans från annat än sina gamla leksaker.

Finns lite överallt, min är från en helt vanlig Ica-butik. :) Zooaffärerna har bergis.

Jo att d har o göra med det som ligger i botten har jag ju förstått men d lustiga är att hon nu har börjat intressera sej ..

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Katthälsa Lång historia kommer efter det jag egentligen undrar över, någon med erfarenhet av ”kronisk” /återkommande UVI på katt? För 2 år sedan...
Svar
12
· Visningar
3 354
Senast: TantAgda
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 223
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama