Klogroda som inte är albino

F

fia1991

Hej :bump:

Är det någon som vet om man kan köpa afrikansk klogroda som inte är albino? Alltså naturligt brun/grå.. Jag har letat men jag hittar bara dvärg klogrodor med sådan färg... :confused: kanske det inte finns i Sverige??

men men, man kan inte få allt :banana:

Sv: Klogroda som inte är albino

Det finns absolut!
Såg flera ex på senaste sthlm expot.
Kolla in på repti.net

Lycka till!

men vad bra ! :D

jag kollade på reptinet men hittade inte.. :(

men skam den som ger sig! :bump:

Om du går in på reptis forum så kan du säkert hitta uppfödare eller bara kunnigt folk:)

ja, jag ska söka igenom allt en gång till :d
tack för svar !! :bump:

Jag har ett gäng här hemma, de är väldigt trevliga :-)

Jag vet flera ställen i malmö samt sthlm som säljer dessa. PMa mig om du bor där i krokarna och vill veta vart!

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
627
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar