Klockslag för senaste inlägg

Jane_Done

Trådstartare
Något måste blivit fel för jag blir lurad på senaste inlägget. När detta skrivs står det på Seniors förstasida att senaste inlägget i "valundersökningen" är skrivet 12:23 av hannibal.

Vilket inte alls är sant för det är skrivet 11:20 av hannibal.

Någon som vet vad som hänt?

Gah! När jag går tillbaka till Senior står det 12:43 fast det är samma inlägg OCH det är markerat som ett bytt inlägg.

Är det samma "slumpvalsgenerator" som Petruska nämner?

Senast ändrad:
Sv: Klockslag för senaste inlägg

Det där var ju jätteintressant!

För mig så står det under Senaste inlägg på Seniorsidan "Idag 12:55 av hannibal ", men inne i tråden så är senaste inlägget "Idag, 11:20 Svar på Sv: Buke-institutets valundersökning... av sjoberga #156 hannibal"

Jag tror Gunnar har ett spöke här...

Jag har löst det problemet!

Nu står det nämligen "Idag 13:38 av hannibal" som senaste inlägg... men det var inget inlägg, det var jag som röstade då!

Röstningar uppdaterar m a o senaste inlägg, fast det inte är inlägg som görs.

Det där såg jag redan häromdan men glömde när Buke låg nere igen. Min teori då var att någon kanske hade röstat men inte skrivit något inlägg och att då klockslaget för senaste röstning kom upp men senaste inlägget fortfarande var detsamma. Hoppas ni förstår, det blev lite luddigt.

edit: Äsch, Ullo hann före!

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka