Klippning.. Boxvila..

C

caroline_star

Hejsan..
Jag har ett sto som just nu är skadad och som står i sin sjukhage. Jag hade funderingarna på att klippa henne, bara för att jag just nu har tillgång till en klippmaskin. Hon kommer ju inte att bli riden inom ett bra tag, men jag känner lite att jag kan passa på att testa lite på henne nu medans hon inte är igång. Hon är en livliog dam med ett temperament som dess like ;) Så jag tänkte att om det ändå går åt helvete med klippningen så har hon ändå sin vila nu. Tycker ni att det bara är en dum ide att klippa henne nu medans hon står i sin sjukhage eller kan jag passa på att klippa henne nu...

mvh carrooo;)

Sv: Klippning.. Boxvila..

Råkade lägga denne tråden fel.. radera denne.. hehehe

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 177
Senast: Ridinglady
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 675
Senast: AbCdE
·
R
Hästhantering Jag har en för mig ny häst, ganska ungt (8) sto (swb), hon är snäll och välriden men osäker. Hon tycker det är läskigt att lämna flocken...
2
Svar
21
· Visningar
3 169
Senast: WSLPZF
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar