Klippmaskiner

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Lamicell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 025
L

Lamicell

Jag vet inte om jag lagt denna tråden rätt?

Men iallafall någon som vet nån bra klippmaskin?

Jag skall köpa en nya klippmaskin, men vill gärna ha en som är tystgående och inte så stor?

Sedan undrar jag om det finns nån klippmaskin som är sladd lös men som är lika bra och kraftfull som dom med. för många batteri och trådlösa är ju till för finslipning/ och för huvud och så, men ja undrar om det finns någon liten för hela kroppen? Någon som vet?:D:D

Sv: Klippmaskiner

Ser att det är massor som går in och kollar men ingen kan skriva nåt? :( ingen som vet något om detta jag letar efter???

Sv: Klippmaskiner

Den var ju ganska dyr också? någon som hittat eller har någon till ett bättre pris?

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: skiesabove
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 325
Senast: Badger
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
983
Senast: ako
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 016

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka